Secțiunea Medicină generală cu subsecțiunile prezentare orală, poster;
Secțiunea Asistență medicală generală și Moașe cu subsecțiunile prezentare orală, poster;
Secțiunea Medicină dentară și Tehnică dentară cu subsecțiunile prezentare orală, poster;
Secțiunea Farmacie cu subsecțiunile prezentare orală, poster;
INTERN: participant care este student în cadrul Facultății de Medicină și Farmacie Galați;
MEMBRU SSMG ACTIV: Calitatea de membru activ SSMG (Societatea Studenților Mediciniști Galați) se acordă persoanelor care îndeplinesc următoarele condiții: au semnat adeziunea de membru SSMG, se implică în activitățile/proiectele SSMG, au achitat cotizația anuală de membru;
EXTERN: participanți dinafara Facultății de Medicină și Farmacie Galați (cei activi vor primi cazare gratuită în limita locurilor disponibile la căminul de protocol al Universității), inclusiv medici rezidenți, medici dentiști, farmaciști, asistenți medicali generaliști, asistenți medicali de farmacie și moașe;
Un participant ACTIV este autorul/ co-autorul unei lucrări științifice prezentate în timpul Congresului și participă la conferințe, workshop-uri și programul social al Congresului, în funcție de pachetul ales.
Un participant PASIV nu are lucrare științifică de prezentat, dar participă la conferințe, workshop-uri și programul social al Congresului, în funcție de pachetul ales.
Dacă lucrarea are mai mult de un autor (adică și co-autori) vor primi accesul, materialele congresului și diploma doar cei care achită taxa de participare.
Pentru a primi diploma de Congres este necesară participarea la minimum 2 conferințe și 1 workshop, în funcție de fiecare secțiune,.
Participările vor fi monitorizate pe parcursul evenimentului prin tabele de prezență.
Participanții activi trebuie să trimită rezumatul lucrării (abstractul) până la data de 03 noiembrie 2024, folosind formularul de înscriere de pe site. Abstractul trebuie redactat conform regulamentului, în caz contrar lucrarea va fi respinsă.
Doar participanții care au achitat taxa de participare până la data limită vor primi diploma, geanta, și celelalte materiale promoționale.
Un participant activ are dreptul de a susține maximum 2 prezentări.
Pentru abstracte: Este permis un număr de maximum 1 autor și 2 co-autori pentru fiecare lucrare înscrisă în cadrul Congresului.
Pentru fiecare lucrare prezentată va trebui să trimiteți un abstract, formularul/ formularele de acord completate în original de către coordonatorul/ coordonatorii științifici și scanate- ce semnifică faptul că aceștia sunt de acord cu abstractul încărcat pe site.
Fără aceste documente, lucrarea științifică va fi refuzată și nu va putea fi prezentată în cadrul congresului.
Să nu depășiți pagina modelului. Abstractul trebuie sa aibă maximum o pagină A5!;
Să fie în limba română;
Să respecte structura de bază a unui abstract (Obiectivul studiului, Materiale și metode, Rezultate și Discuții, Concluzii);
Să fie scris cu Times New Roman, titlul cu dimensiunea 12 boldat, iar restul textului cu dimensiunea 11;
După titlu, vor fi trecuți autorul și coautorul / coautorii cu numele și prenumele (daca lucrarea este făcută de 2 sau 3 persoane) și coordonatorii științifici, cu titulatura didactică, prenumele și numele;
Doar autorul poate înscrie abstractul în cadrul “GALMED”. În cazul în care sunt mai multe persoane în echipă, doar una singură va urca abstractul pe site;
Abstractul nu mai poate fi modificat odată ce a fost trimis, de aceea vă rugăm să trimiteți doar forma finală a abstractului, cu diacritice și cu structura menţionată;
Abrevierile nu sunt acceptate în titlu şi sunt de evitat în rezumat pe cât posibil;
Bibliografia nu trebuie inclusă în textul abstractului;
Abstractul nu va include grafice, fotografii sau tabele;
Pentru participanții activi, termenul limită de trimitere a abstractelor este 03 noiembrie 2024;
Pentru participanții pasivi și activi, termenul limită de plată a taxei este 15 noiembrie 2024, ora 20:00;
Pentru prezentare veți avea la dispoziție 5 minute, dupa care 3 minute vor fi alocate întrebărilor din partea comisiei și a publicului. Prezentarea poate fi susținută doar în limba română;
Atenție! Prezentările powerpoint trebuie să fie in format (.ppt);
Vă recomandăm să aduceţi prezentarea pe USB flash disk în format Office Powerpoint 2003 (.ppt), chiar dacă aţi lucrat într-o versiune mai nouă de Office , pentru a evita eventualele problemele de compatibilitate;
Posterul nu trebuie să depășească dimensiunea de 90×120 cm (A0). Acesta va fi expus la panoul special destinat pe toată perioada congresului. Pentru prezentare veți avea la dispoziție 5 minute, dupa care 3 minute vor fi alocate întrebărilor din partea comisiei și a publicului. Prezentarea poate fi susținută doar în limba română;